KALİ

Kali VII . Yasanın ana karakteridir . O replasmanıdır Sly o yardımcı asistan olarak Yasası VII 'nin rolü, Gölge silah, para ve diğer şeyler hakkında. Kali, Shadow Shroud tarafından pusuya atıldığında ortaya çıkar . Gölge, o zamanlar Shroud için çok zayıf olduğu için, Kali savaşa girer ve Shroud'u hareket ettirir ve Shadow'un kaçmasına izin verir. Bu noktadan itibaren, Shadow Dünyasında Shadow'a Titan'ı yenmesine yardımcı olmak için eşlik ediyor .

Savaş 

Kali, fabrikadaki Shroud ile ilk kavgada görünür, ancak savaşta savaşmaz. O bir silah kullanmaz, ama Shroud'u hareketsizleştirmek için kullandığı Enerji Topu ile donatılmıştır .
Shadow, Shroud'dan bir kez hasar aldığında, Kali hemen görünecek ve Shroud'u sersemletecek olan Enerji Topunu atar. Oyuncular daha sonra dövüşü kazanacaklar.

Tırnaklar 

  • Sevindim, zaman içinde yaptım! Kalk; çabuk ayrılmalıyız. Kefen uzun süre bilinçsiz kalmayacak! (Shadow'u Shroud'dan kurtardıktan sonra)
  • Benim adım Kali. Tanıştığımıza memnun oldum ... Gölge mi? Bu ilginç bir isim. Hadi seni güvenli bir yere götüreceğim
  • Dinle Cypher! Bu Gölge; Kapılardan geçtiğini gördüm ve hala yaşıyor. Bu bir mucize! Ama Shroud onun karşılama komitesiydi.
  • Burada sayısız uçaktan kahramanlarla tanışacaksınız. Titan'ın dünyalarını ilhak ettikten sonra, geniş alanlarına ekledikten sonra kendilerini burada sıkıştılar.
  • Cypher onları emriyle birleştirmeyi başardı, ama başa çıkmaları zor olabilir. Onların saygısını kazanmak zorundasın.
  • Buradan uzak olmayan bir yağmacı kampı var. Orada yararlı bir şey olabilir ama kamp ağır bir şekilde korunuyor. Yardım eder misin?
  • Ama her şampiyon başarısız oldu - ve bundan sonra başka bir dünya kaderini izledi. Onu kendi gözlerimle gördüm.
  • Oh, bunu hatırlıyorum. Çıldırdı ve sonra tekrar kaçtı. Bu gerçek bir karmaşaydı ...
  • Yani, Cronos'un antik olanı bulmak için en iyi şansımız olduğu görülüyor. Hadi gidelim!
  • Şey, o kapalı. Hafıza yongasını kontrol edeyim. Ve bitti! Antik olanı Taş Korusu'nda. Bu gerçek bir mezar, ama başka seçeneğimiz yok. Hadi gidelim!
  • Hayır. O olamaz! Bu bir çeşit tuzak olmalı!
  • Bu da ne? Dünyandan bir çeşit para mı? Komik. Ama burada bir şey yok ama önemsiz. Bizim paralarımız farklı. İşte, benim hediyemi al.
  • Vay, kim yaklaşıyor? Hem bayram hem de ... militan mı?
  • Gölge, Titan'ı yenmek için gelen şampiyon! Bize yardım edecek misin ?
  • Anlamıyorsun! Gölge farklı, olağanüstü! Bize yardım edersen, Titan düşecek! Biliyorsun ki, Shadow'un buraya gelmek için ne yaptığını gördüysen.
  • Shroud'u öğrettin mi?
  • Ama şimdi Shadow'un Titan'a karşı bir şansı olduğuna inanıyor musun? Bize yardım edecek misin?
  • Antik'ı bulduk. Çoğunlukla işe yaramaz bir toplantıydı. Fakat Gölge şimdi Titan'ın askerlerinden birine benziyor. Eski diğer formları kendi başına olduğu gibi değiştirebilir.
  • Aptal olma. Ben onun "kız arkadaşı" değilim, onun irtibat subayıyım. Ve senin için burada!
  • Bu yüzden A planına geri döndük: Titan'ın askerleri olarak gizlenmiş Gölge ile Kale'ye gidiyoruz.
  • Çöpçüler. Titan, mahkumları üzerinde korkunç deneyler yürütüyor, onları acı ile çıldırtıyor, ardından onlara artık ihtiyaç duymadığı zaman Kale'den atıyor.
  • Gölge Enerjisi onlar için hem yemek hem de uyuşturucu gibidir. Garip. Scavengers genellikle Titan'ın askerlerinden korkar, ama şimdi ...
  • Kali'den Cypher'e. Çöpçiler bize saldırdı. “Saf Gölge Enerjisi” kaynağı hakkında konuşuyorlardı. Bunu biliyor musun?
  • Yok hayır! Korku, karşılayamayacağımız bir lüks. Muhafazayı koruduğun sürece, Titan Gölge'yi tanımayacak. Şimdi Citadel'e giriyoruz!
  • Ne?! Nasıl kaçtı?
  • Fahişe!
  • Sorun değil. Sadece nefes al. Titan seni kaçırdı, ama Gölge kovalamaca verdi. Şimdi kendini topla. Olanları tartışacak zamanımız olacak ...
  • Gölge'nin misyonunun amacı buydu: sizi serbest bırakmak. Sadece git! Geri kalanımız - burada yapılacak işlerimiz var. Senin sıran, Gölge!

Trivia 

Kali, gözlerinde öğrencilerle gösterilen nadir karakterlerden biridir. Karakterlerin çoğunun gözleri ya gizli ya da tamamen beyazdır.
  • Kali'nin adı Escrima olarak da bilinen Kali'ye yapılan bir referanstır. Kali, coplarla, kılıçlarla ve hançerlerle savaşmaya odaklanmış bir dövüş sanatıdır. Gölge Dövüşü 2'nin doğasını bir dövüş oyunu olarak düşünürsek adı uygun.
  • Kali aynı zamanda birkaç güçlü şeytanı yok eden ve korkutucu bir görünüme sahip olan bir Hindu tanrıçasının da adıdır.
  • O, hiç kimsenin yapmadığı (Shogun'un korumaları hariç) savaş sırasında müdahale eden tek karakter.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SHADOW

TİTAN

ADALET