HERMİT

Hermit bir iblis patronudur . O Shadow Fight 2'de karşılaşılan ikinci iblis . Hermit, yıkıcı, esrarengiz güçlerinden korkulan yaşlı ve bilgeli bir öğretmendir. Hermit, sıfırdan inşa ettiği dövüş sanatları okulunu yönetiyor. Hermit'in koruması olarak savaşan beş öğrencisi vardır. Bununla birlikte, öğrencilerin hepsi aslında Hermit'e haksızdır. Dördü sadece gizli gücünü keşfetmek ve onu kendi menfaatleri için kullanmak istemektedirken diğeri bunu sadece yok etmeyi amaçlamaktadır.

Görünüm

Hermit, uzun beyaz yüz saçlarına sahiptir ve iblislerin sembolü ( Lynx'in vücut zırhında olan yaldızlı sembolü ) ve büyük bir konik şapka ile dekore edilmiş açık yeşil tunik giyer .

Öykü

Sensei'nin Hikayesi 2. Bölüm Geleceğin Gölgesi

Kaydettikten sonra Prens Lynx gelen ve askerlerine eğitimli Hermit hakkında Hikayesini dinleyince, Sensei Prens bir suikast hedefi haline nedeni olmalı kesindir. Prens eşliğinde Hermit ile yüzleşmeye karar verir.
Tanıştıklarında, Hermit, Prensin hala hayatta olduğunu bulmak için hoşnutsuzluk duyuyor. Prens'e ihanet ettiğini ve Lynx'i kendisini ortadan kaldırmak için tuttuğu doğru olduğunu itiraf ediyor, ancak hepsini okulun geleceği için yapması gerekiyor. Hermit, Prensin okulu için şan ve şeref edinmesi için fedakârlık edeceğini söyleyerek, Prens'i öğrencilerinin yardımıyla yok etmeyi seçti. Ancak Sensei Hermit'i durdurmaya devam ediyor ve kendisine ve öğrencilerine karşı savaşıyor. Sensei zafer kazandıktan sonra Hermit'i birisine ihanet ederek şerefini sattığı için berbat etti ve hiç kimsenin bir hainin başına gitmesini istemediğini söyledi. Hermit, okulunu kurtarmanın tek yolunun bu olduğunu bildirir ve Shogun'unadamlarını eğitmek için emir vermiş ve ona koruma sözü vermiştir. Prens onu kendisinin adamı olarak düzeltiyor ve Hermit'e hâlâ onurlu biri varsa, eşkıya'nın saklandığı yerini söylemesini istiyor. Hermit , Shogun'un kiraladığı Prens kaçıran Kasap'ı nerede bulacaklarını söyleyerek yanıt verir .

Hareket II: Gizli Yol

Gölge'nin Lynx'e karşı kazandığı zaferden sonra, Sensei gruba sonraki şehirdeki yeni okulları denemek için ayrılan öğrencisini anlatıyor. Kasaba, savaş akademileri ile tanınıyor ve grup oraya gidiyor. Ancak, şehre ulaştıklarında Sensei akademileri yıkık buluyor ve sıkıntı çekiyor. Hermit tarafından işletilmekte olan tek bir işlevsel savaş okulu olduğunu bulmak için şok duyar. Hermit'in öğrencilerinden biri olan Dragon'a göre , Hermit'in akademisinde yer almaya çalışan hevesle dolu savaşçılarla dolu bir rekabet var. Kazanan Hermit'in gizli gücünün ne olduğunu öğrenecek.
Gölge daha sonra yarışmaya katılır ve Hermit'in öğrencilerini giderek yener, Hermit'e, okuluna, öğretilerine ve öğrencilerine daha fazla öğrenir. Hermit'in öğrencilerinin kendisine kızdığını ve yalnızca sırrını keşfetmeye ve kendi çıkarları için kullanmaya çalıştığı öğrenildi. Daha sonra Hermit gizli gücünün sihir olduğunu keşfederler ; bu da daha büyük şeytanlarınkinden daha güçlüdür.
Gölge nihayet karşılayan Crane şimdi onun gücüne sırlarını öğrenme umuduyla Hermit altında eğitiyor, Sensei'nin eksik öğrencisi. Sensei, Crane'in yaptıklarını bulmaya çalıştıktan sonra paramparça oldu. Gölge, Vinç'i kavga etmeyi en iyi seçtiğinde, sonuncusu duyularına gelir ve Sensei'den özür diler.
Nihayet, Gölge Hermit ile tanışır. Hermit, Shadow'u kendisine karşı savaş açmaya ve becerilerini test etmeye davet eder. Savaş esnasında Hermit başlangıçta geride kalırken, Shadow yeteneklerini gösterdiğinde, Hermit son derece ileri teknikler kullanarak oyunu hızlandırıyor. Hermit sonra efsanevi sihirini, elektrikli cıvataları ve su püskürterek patlatır. Ayrıca kendi kendine kontrollü fırtınayı çalıştırarak yıldırım zıplattı.
Ancak Gölge Hermit'i yenmeyi başarabiliyor. Hermit etkilendi ve Gölge ile pazarlık yapıyor. Shadow'u bir sonraki kasabayı ziyaret etmesi, orada yasadışı gruplarla savaşması ve lideri ortadan kaldırması istiyor - kimin çetesi lideri Kasaptan başka kimliği yok. O, Kasap'ın kendisinden sonra geldiğini ve savaş cesaretinin sırrını keşfetmeye çalıştığını belirtti. Gölge artık sihir kullanımının kilidini açıyor.

Interlude

Gölge Gölgeler Kapılarını tekrar açabilmek için Hermit'i yenmeyi hedefliyor , böylece Mayıs ayını kurtarabilir . Savaşmadan önce Hermit, Shadow'u herkesin büyüsünden korktuğu bir zaman olduğunu, ancak şu anda çok güçlü kuvvetler olduğunu, Hermit'in bilmediği şeyleri uyardığını söyledi. Tek bildiği, korkmaları gerektiğidir. Gölge hâlâ Hermit'in korumalarıyla ve sonra Hermit ile savaşıyor ve hepsini yendi. Hermit, Gölge'nin durmaması ve Titan'ın insanların iradesini kontrol edebileceği konusunda uyarıyor ve Gölge bununla savaşamayacaklarını fark ediyor.

Yetenekler

Hermit silah olarak tek elle kullanılan bir kılıç kullanıyor. Ancak, Sai gibi kullanıyor . Hermit'in gizli gücü onun sihirli saldırılarıdır. Yalnızca Hermit'in sihri gelişmiş değil, kullandığı kalibre sihirli büyülerinin üçten fazla bölüm için açılmayacağı anlamında. Hermit, sihir kullanan ilk düşman. Uzaktaki silahını, oyuncu onu yenen her turda değiştirir.
Ayrıca, diğer iblisleri gibi, Hermit'in de yıldırım fırtınasını toplamasına izin veren özel bir dikmek vardır. Kendini havanın içine çekerek harekete geçirir. Daha sonra meditasyona başlarken, havaya çıkarken parıldayan cıvataları çalarak oyuncu hareket edeceğini öngörür. Hermit'in fırtına perkesini kesmek için, oyuncu havaya hücum ederken ya da melee saldırıları ile ona saldırırken, ona uzaylı bir silahla vurabilir. İkincisi ise riskli bir harekettir, çünkü kılıçları sıkıştığında oyuncuya vurur ve onları ilk şimşek durumuna karşı savunmasız bırakır.

Kişilik

Hermit, daha agresif şeytanlardan biridir. Sık sık hakaret etmez ve söylediği şeylerin çoğu, sık karşılaşılan savaş tavsiyesi gibi hayırseverdir. Hermit, öğretmen olmaktan çok öğretisine inanır ve yalnızca meydan okuyanın faydası için kavga eder - meydan okumayı öğretmek için. Hermit, biriyle karşılaştığında güçlü bir savaşçı olduğunu kabul eder ve güvenilir olduğuna inandığı kişilere güvenir. Shadow'u büyücüsüyle karşılığında Kasapile uğraşmayı emreder .
Hermit, sakin, yardımsever tarafının yanı sıra temkinli bir yanı gösterir. Shadow'u, Gölge Kapısı'nı tekrar açmamak ve titan bırakmamak konusunda uyardığında, kişiliği sertleşti ve hatta öğrencilerinin hepsini görevlendirecek ve kendisini Gölge ile savaşırken kendisini durdurması için tuttu. Hermit de korkusunu gösterir, Shadow'a Titan'ın tehlikeli olduğunu söyler.
Hermit, çok hızlı bir şekilde harekete geçer, Shadow'u ilk karşılaştığı düelloya anında zorlar.

Alıntılar

  • Beklediğim kişi siz misiniz? Becerilerini test edelim! - Oyuncuya meydan okuyor
  • Odak yoksun! Şimdi dikkat edin ve tekrar deneyin. - Hermit kazandı
  • Çok genç birine çok yeteneklisin. Sırrımı seninle paylaşacağım, ancak karşılığında bir görevi tamamlamalısın. - Oyuncu Hermit'i yener.
  • Yakındaki köyün çetesi lideri olan Kasap beni tehdit ediyor. Büyümemi istiyor. Ona kurtul ve benim lehim kazanmış olacaksın. Hermit sırrını anlatıyor.
  • Şimdi gidip imha ekmek! - Yenildikten sonra
  • Sen bu dünyaya ait değilsin. Kimse o kadar güçlü değil ... - Gates of Shadows, yenildikten sonra

Interlude

  • Herkes büyümemden çok korkuyordu, ancak işte burada çok daha güçlü güçler var. Bunlar tam olarak anlamadığımız şeylerdir, ancak korkulmaları gerektiğini biliyoruz. - Savaşmadan önce
  • Titan'ın güçlerini tam olarak anlayabildiğini düşünmeyin! Birinin düşüncelerini, duygularını ve anılarını değiştirebilir! Bununla nasýl kavga ediyorsun? - Yenildikten sonra

Özel Sürüm

  • Bir kaya ile sert bir yerdesiniz efendim. Sana ihanet ettiğini itiraf ediyorum. Yine de, başka seçeneğim yoktu, çünkü okulun geleceği tehlikede. - Hermit göründü
  • Bu kibirli genç Lynx, göreviyle baş etmedi. Onun işini yapmam gerekecek. Havariler, ön ve merkez!
  • Sen şartların kurbanısın, Prens, ortak bir iyilik için fedakarlıktır. Okulum büyüklük kazanacak ve dövüş sanatlarının altın çağını başlayacak! - Onunla savaşmadan önce
  • Anlamaya çalışın: sanatımız bitti! Hayatta kalabilmek için değişmesi gerekiyor. Nasıl olduğunu biliyorum. Ve Shogun, adamlarını eğitmek için bana koruma sözü verdi. -  Yenilgi üzerine
  • Kasap, çetesi ile buradan uzakta oturuyor. Onlar kaçıranlarınızdı, efendim. Git-Sana cevaplarını bulmanı istiyorum.

Korumalar

  1. Ejderha : Personel korumalı kasa koruması
  2. Buffalo : Crescent Knives ile silahlandırılmış koruma
  3. Mantis : Oriental Sabres ile silahlı koruma
  4. Kaplan : Vücut koruyucusu Çelik Claws ile silahlandı
  5. Vinç : Silahsız Koruma

Ekipmanlar

Hermit, Sais gibi kullandığı bir çift kılıcını silah olarak kullanıyor. Lightning Arrow'u sihir olarak kullanıyor ve iki defa yenildikten sonra Water Ball'a geçiyor. Hermit çeşitli silahlar kullanır; Fırlatma Sivri Uçlar, Av Kazıları (bir kez yenildikten sonra) ve İğneler (iki kere yenildikten sonra) kullanır. Gates of Shadows and Interlude'da Hermit İğneler ve Su Topu kullanıyor. O da Robe takıyor.

Perkler ve Enchantments

  • Şimşek fırtınası
Hermit yüzen ve meditasyon yaparak ölümcül bir büyü kullanabilir. Havalanırken, yıldırıma açık hale getirmek için Gölge'yi vurmak için kılıçlarını döndürecek. Gökyüzündeki şimşekler sürekli olarak Gölge vurur ve Gölge yenilinceye kadar Gölge saldırısına uğrayabilir veya gökyüzünü havaya uçurana dek Hermit'i vurduğu bir fırtına çağırır. Şimşek sihirli bir saldırı olarak sayılır, bu nedenle kafa çarpması veya kritik hasar görmez. Hermit, bir kez yenildikten sonra bu perkeni kullanmaya başlayacak.
  • Magic RechargeEnchantmentMagicRecharge
Hermit'in Zırhı ve dümeni Magic Recharge ile büyülendi, bu onun vurulduktan sonra onun sihirli şarjını% 700 arttırmasına izin verecek.
  • kuvvetten düşürmekEnchantmentEnfeeble
Hermit'in Kılıçları ve menzilli silahları Enfeeble ile büyülüyor, bu, başarılı bir isabetin ardından oyuncunun saldırılarını% 75 oranında zayıflatmasını sağlayacaktır. İki kere yenildikten sonra ortaya çıkın.

Ödül

  • Yeşil Mühür
  • 3 mücevher
  • 5000 XP
  • Sihir kilidini açtı

Gölge Orbları

  • Normal:
    • 11 yeşil küreler
    • 4 kırmızı küreler
  • Eclipse:
    • 137 yeşil küre
    • 63 kırmızı orb
    • 2 mor orbs

Tutulma Modu ödülü

Oyuncu, Eclipse modunda onu bir kez daha yenerek Hermit'in Kılıçlarını alabilir . Seviye 13'e kadar her seviyeden alınabilir. Kılıçlar Enfeeble ile büyülülür. Enfeeble büyüsünün gücü için formül şu şekildedir:
[3639/100 * seviye + 105]

Başarılar

  • Öğretmen Öğretti Patron hermit ach
Hermit'i yenmek için verildi.
  • Gizli Bilgi HermitRematch

Eclipse modunda Hermit ile bir kez daha kavga için kazandı.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

SHADOW

TİTAN

ADALET